Info
Gamer holdene er vores hyggehold, det vil sige hvor man kommer for at spille, være social og
hygge sig. Ikke at sige at der ikke kan gå konkurrence i det, men der er ikke sat træner på holdene.
Så evt. hjælp skal findes blandt andre spillere eller evt. den frivillige som er til stede.

Alle er velkommen på disse hold, uanset alder, køn eller handicap.

Den første dag får hvert medlem tildelt en PC, som medlemmet må bruge resten af sæsonen.
Der tages så vidt muligt højde for grupper, som ønsker at spille sammen, og medlemmer med et evt. handicap som ønsker et specielt sted at sidde pga. støj, lys m.m. o.s.v.
 Der forventes en god tone på holdene, da der kan være unge mennekser ned til 3. klasse.

Evt. skader på udstyr forårsaget af et medlem, vil erstatning blive pålagt medlemmet eller
forældre til medlemmet.

På vores computere vil der være installeret spillene: Minecraft, CS:GO og LOL.
Der ud over vil der være installeret Discord.
Det er påkrævet at hvert medlem selv har en konto til de spil som man ønsker at spille.
Der er mulighed for at få installeret andre spil, hvis man skulle eje dem, men man er selv ansvarlig for at gemme "save game" filerne.

Hvis et medlem ønsker at spille et spil med en PEGI over sin alder, skal vi have en underskrift fra forældrene.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen