Klubmodul henter siden
Interview og hygge
Tilmeldingsfrist er overskredet
Hej #navn",

Vi har haft kontakt med Kasper som er i gang med en større undersøgelse af esportens udvikling som en foreningsbaseret idræt i Danmark. Dette i forbindelse med hans igangværende speciale i Medievidenskab på Aarhus Universitet.

I den forbindelse er jeg blevet interviewet af Kasper, og han synes at Favrskov eSport er rigtig spændende. Derfor ville han rigtig gerne snakke med  vores medlemmer.

Han skriver lidt om hvad I bl.a. skal snakke om: "Emnerne vil primært omhandle de unge menneskers vaner når det kommer til gaming, og om hvordan det er at dyrke esport i en forening som Favrskov."
Rent tidsmæssigt er det hans erfaring, at en fokusgruppe af den størrelse plejer at tage ca. 45 minutter (det kan dog være svært at sige helt præcist)"

Planen for denne dag er at vi mødes med Kasper kl 1530, og snakker sammen med ham i 30-45 min.
Derefter sætter vi os til PC''erne og hygger til kl. 18.00 (der er frit spil).

Jeg sørger for lidt frugt og saftevand til os.

Denne bliver gennemført ved selv kun 1-2 deltager, men håber på flere deltager så vi kan hjælpe Kasper med en masse god viden og informationer
til hans speciale.

Ved tilmelding gives der samtykke til at informationerne ved interviewet må bruges i Kaspers speciale.

Med varme sommerhilsner
Benny Præstegaard