Fredags hygge - tag en voksen med
Kom til fredags hygge hos Favrskov eSport.

Denne fredag har vores medlemmer, eller måske en af deres forældre, mulighed for at vise sine super seje moves i spil.
 Vi invitere til "Tag en voksen med til e-sport" så I der hjemme endelig kan få afsluttet den evige snak om hvem der er bedst til spillet.

Udfordringen kan fx være “nostalagi vs nye spil” hvor den voksne evt kan tage en konsul med, eller andet ældre spil (helst med hdmi stik tilkoblet). Udfordringen kan også være i andre flg spil som : CS:GO, Fortnite, Overwatch, Rocket League, Minecraft og Apex. Når barn/voksen udfordringen er afgjort, er man meget velkommen til evt. at udfordre et andet hold barn/voksen

Man skal selv have spillelicens til de spil man vil spille, og er også meget velkommen til selv at tage tastetur, mus og/eller headset med.

Vi stiller 18 computer til rådighed, som skal books via vores system og efter først-til-mølle-princip.
Når man booker er det 2 computer man for adgang til, så der skal kun bookes 1 plads.

Vi råder til at man støtter kantinen og køber sodavand og snack der.
Alkohol er IKKE tilladt.
03.11.2019